Najczęstsze pytania
ZAKUPY I PŁATNOŚCI
bananko.pl
1.1 Jak złożyć zamówienie?
Wybierz produkt i jego wariant (kolor, rozmiar, personalizacja), kliknij "Dodaj do koszyka" i przejdź do kasy. Następnie uzupełnij dane do wysyłki i wybierz metodę płatności. Płatności realizowane są przez bezpieczną bramkę HotPay – dostępne są m.in. BLIK, szybkie przelewy, karty płatnicze oraz tradycyjny przelew bankowy.
1.2 Czy muszę mieć konto, aby złożyć zamówienie?
Nie. Zakupy możesz zrealizować bez zakładania konta w sklepie.
1.3 Czy mogę zamówić produkt z personalizacją?
Tak – wiele produktów możesz spersonalizować (np. haft z imieniem, inicjałami, datą). Szczegóły uzupełnij na karcie produktu przed dodaniem do koszyka.
2. DOSTAWA
2.1 Jakie są dostępne metody dostawy?
- InPost Paczkomat – Płatność z góry: 0,00 zł
- InPost Paczkomat – za pobraniem: 0,00 zł
- Dostawa pod drzwi – Płatność z góry: 0,00 zł
- Dostawa pod drzwi – za pobraniem: 0,00 zł
Dostawa jest darmowa od 0,00 zł niezależnie od wybranej metody.
2.2 Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy wynosi 7 – 10 dni roboczych. W przypadku produktów personalizowanych czas ten może się wydłużyć o kilka dni roboczych - maksymalnie do 15 dni.
2.3 Skąd wysyłacie paczki?
Wszystkie zamówienia są realizowane z Polski.
3. MOJE ZAMÓWIENIE
3.1 Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia?
Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Gdy zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz link do śledzenia przesyłki.
3.2 Co zrobić, jeśli nie dostałem maila z potwierdzeniem?
Sprawdź folder SPAM. Jeśli wiadomości tam nie ma – skontaktuj się z nami: kontakt@bananko.pl
3.3 Czy mogę zmienić dane w zamówieniu?
Tak – skontaktuj się z nami jak najszybciej, zanim zamówienie zostanie przetworzone.
4. ZWROTY I REKLAMACJE
4.1 Czy mogę zwrócić produkt?
Tak – masz aż 31 dni na zwrot bez podania przyczyny. Wystarczy, że poinformujesz nas mailowo i odeślesz produkt na wskazany adres.
4.2 Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Zwrot środków następuje do 14 dni od otrzymania zwrotu lub potwierdzenia nadania.
4.3 Czy mogę zwrócić produkt personalizowany?
Nie – personalizowane produkty (np. z haftem imienia, daty itp.) nie podlegają zwrotowi. Wyjątkiem jest wada fabryczna.
4.4 Otrzymałem uszkodzony lub niewłaściwy produkt – co teraz?
Napisz do nas na kontakt@bananko.pl, dołącz zdjęcie produktu i numer zamówienia. Szybko rozwiążemy problem.